KKK

Korduma kippuvad küsimused 

-- Küsimused seoses veebipoega --


Püsikliendiks registreerumine

Millised eelised on püsikliendiks registreerumisel?

Marmateli registreerunud püsikliendid saavad kõikidelt tavatoodetelt alati -5% soodustust. Lisaks sellele saab registreerunud püsiklient teostada makseid palju kiiremini, salvestada mitu kohaletoimetamise aadressi, lisada tooteid soovikorvi, võrrelda tooteid omavahel ning vaadata ja jälgida oma konto tellimusi.

Kuidas registreeruda püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine on lihtne ning seda saab teha tasuta. Lihtsalt klikka lehekülje päises paremal nurgas olevat linki "Registreeru kasutajaks", täida kõik vajalikud väljad ning vajuta registreeru. Seejärel saadetakse Sinu poolt sisestatud meilile konto kinnituskiri, kus saad oma konto kinnitada ning e-poodlemist alustada.


Kuidas meie e-poest osta?

  1. Meie veebipoest ostmine on lihtne, kui järgid järgmiseid samme: Lisa välja valitud tooted ostukorvi. Enda ostukorvi sisu saad hallata lehekülje päises.
  2. Sisene ostukorvi ja kontrolli, kas ostukorvis on olemas kõik soovitud tooted.
  3. Vajuta "osta".
  4. Kontrolli enda kontaktandmeid (kui oled registreerunud püsiklient, siis tulevad Sinu andmed automaatselt).
  5. Vali endale sobilik kauba kohaletoimetamise viis.
  6. Nõustu tingimustega ja esita tellimus.
  7. Vali endale sobilik makseviis ja suundu tellimuse eest tasuma.
  8. Pärast makse sooritamist vajuta kindlasti "Tagasi kaupmehe juurde", et kinnitatud tellimus jõuaks meieni.

Tellimuse võtame töösse peale makse laekumist.


Makseviisid

Milliste pankade kaudu on võimalik enda tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest saad tasuda läbi LHV, SEB ja Swedbanki.


Paki kohaletoimetamise viisid

Millised paki kohaletoimetamise viisid on valikus?

  1. Pakile on võimalik ise järele tulla meie kontor-lattu Tallinnas. Asume Suur-Sõjamäe 13A Ülo Ärimajas. Pakile saab järele tulla tööpäeviti kell 9.00 - 16.30. Soovitame kindlasti eelnevalt kokku leppida aeg, millal saate pakile järele tulla.
  2. Saate paki tellida endale sobilikku pakiautomaati. Valikus on nii Omniva kui ka Itella.
  3. Saate paki tellida endale koju OSC kulleriga.

Kui palju maksab kauba kohaletoimetamine?

  1. Tulen ise järele - tasuta
  2. Omniva pakiautomaat - 3 €+ km
  3. Itella pakiautomaat - 3 €+km
  4. OSC kuller - 7 €+km

NB! Tellimused, mille summa on 50€ või rohkem, saadame Eesti piires pakiautomaati tasuta.


Kauba vahetamine ja tagastamine

Kas ostetud toodet saab välja vahetada või tagastada?

Jah, ostetud toodet saab tagastada või välja vahetadada 14 kalendripäeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist. Tagastusõigustega saad tutvuda lähemalt siit. Kui soovid kauba välja vahetada, siis võta selleks meiega ühendust meilitsi tellimused@marmatel.ee .


 

 

-- Ärikliendi küsimused seoses veebipoega --   

 


Kuidas ma saan registreerida end ärikliendina?

Ärikliendiks registreerumine käib lihtsalt. Mine lehekülje päisesse ning klikka "Registreeru kasutajaks" . Täida ära vajalikud andmed (k.a ettevõtte nimi ja aadress)  ning vajuta Registreeru. Seejärel saadame Sulle meilile konto kinnituskirja, kus saad enda konto kinnitada ja poodlemist alustada.


Kuidas käib veebipoest tellimine ärikliendina?

Meie veebipoest tellimine ärikliendina käib põhimõttelt sama moodi kui tavakliendilgi. Kui aga peaksid täpsemaid juhiseid vajama, siis loe lähemalt juhendist SIIN


Mida tähendab "Lepinguline klient"? 

Lepingulisteks klientideks peame neid kliente, kellega on varasemalt sõlmitud koostööleping või kellega koostöö ulatub juba pikka ajalukku. Koostöölepingu sõlmimise kohta küsi lähemalt meie müügijuhilt MARMATEL@marmatel.ee .


Mis ma tegema pean, kui ma pole Lepinguline klient, kuid vajutasin makseviisiks "Arvega tasumine"?

Paanikaks pole põhjust. Vaatleme igat tellimust iseseisvalt ning kui märkame, et tellimuse eest on tasumata ja tegemist on uue kliendiga, siis saadame arve tasumiseks eraldi meilile. Kauba paneme teele niipea, kui tellimuse eest on makse laekunud.